Mooi, snel geleverd

Het vel voldoet volledig aan de verwachtingen

Zacht, groot genoeg, perfect om over mijn bureaustoel te hangen

Prachtig vel

Ruime keuze,

FIJNe firma, pracht-vacht!!

Positief!

Prachtig product met snelle levering

Schapenvel ziet er net zo uit als op de foto. Mooi product, voldoet volledig aan de verwachtingen. Snelle levering en vriendelijke service. Iemand had me aangeraden een aan te schaffen voor onder mijn zadel te leggen aangezien mijn paard een moeilijke rug heeft. Zadel ligt perfect nu en ziet er nog mooi uit ook.

bijzonder mooi vacht.

mijn relax stoel is nu tevens een verwen stoel

Goed heb jullie aanbevolen bij mijn buren en hebben een vel bij jullie gekocht

Prachtige vachten, snel geleverd

Heel mooie schapenvachten. Ook voor de honden perfect, want het neutraliseert de ‘hondengeur’

heerlijk zacht

Via de website ruime keus aan vellen, kleur en maat. Een mooie uitgezocht die in het echt nog mooier was. Heerlijk zacht, dikke 10

Al heel veel schapenvellen besteld bij schapenvel.nl Allemaal hele fijne en mooie vellen, beschrijving klopt en communicatie is uitstekend. Ook wordt de bestelling snel verzonden. Aanrader!

Mooie schapenvellen en goede snelle service

Voor de tweede keer twee schapenvellen besteld. Nu liggen er twee naast ons bed en er liggen er twee op de bank. Ook nemen wij ze vaak mee naar buiten in de tuin voor op de banken van de picknicktafel. Heerlijk zacht en een mooie uitstraling.

Super mooie bruine schapenvacht en binnen 1 dag in huis!

Het is een supermooi bruin schapenvacht waar ik inmiddels met veel liefde en plezier op mediteer. Kwaliteit is boven verwachtig. Mijn lieve jonge kater is er ook dol op en valt er tijdens het mediteren op in slaap. De warme persoonlijk service is duidelijk van iemand die haar werk met passie doet.

Mooi schapenvel

Snel verzonden ook.

Heerlijke vacht voor onze hond!

Onze hond was meteen weg van de heerlijke schapenvacht. Nu zijn favoriete plek. Snelle levering en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

TOP

Goede opvolging verzending, mooi vel , goede prijs/ kwaliteit verhouding ⭐️⭐️⭐️

Zo blij mee!

Het voelt als een eer aan het leven van de schaap dat ik/wij gebruik mogen maken en genieten van zijn/haar nalatenschap de cirkel is rond. Dankbaar

Mooie schapenvacht, goede fijne service

Een prettig bedrijf met goede service, schapenvacht is mooi en schoon. Top!

Positief

Heerlijke vellen, mooie kwaliteit.

schapenvacht

Mooi warm schapenvacht En snel geleverd super ! . ( nog maar 2 bestellen :) )

Super. Mooie vachten. Prima service

Hele mooie kwalitatief hoge schapenvachten gekocht. 1 voor mijzelf in de camper en 1 voor mijn hond. Vermoedelijk zeer binnenkort ook 1 voor mijn vrouw en een 2e voor de hond. Prima service en bij vragen vrijwel direct antwoord. Wil de winkel zeker aanbevelen ( ook namens Ares onze Hong. Joop & Marijke

Snelle verzending en mooie kwaliteit vacht.

Mooie vacht! Elke dag plezier van, ligt bij ons op een stoel en iedereen wil daar zitten. Enige nadeel is dat we het een paar maand moesten laten luchten onder de veranda voor de geur.

helemaal zoals ik gehoopt had dat het zou zijn

Ik heb al meerdere vachtproducten van jullie ontvangen. Iedere keer weer een fijne verrassing. De verzorging van en bij het verzenden is zoals je zou wensen. De tips zijn waardevol. Dank aan jullie en aan het schaapje.

Kwaliteit en snelle service

Mooi schapenvel, snel geleverd, prettige communicatie

Snel bezorgd en mooie schapenvellen!

Ik heb twee gevlekte schapenvellen besteld. Ze werden heel snel verzonden, en ik heb twee hele mooie verschillende gekregen. Het zit heerlijk en is van goede kwaliteit.

Fijn en vlot

Mooie echte vachten en snel geleverd.

Heerestraat 11

9991 BE Middelstum